نوشته شده توسط : محمد

نرم افزار فایروال شخصی NETGATE FortKnox Personal Firewall یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار دیوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: NETGATE FortKnox Personal Firewall , دانلود , دانلود NETGATE FortKnox Personal Firewall , دانلود فایروال , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دیوار آتش قدرتمند NETGATE FortKnox Personal Firewall 6 , 0 , 505 , 0 , فایروال , نرم افزار NETGATE FortKnox Personal Firewall ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

AVG Internet Security 2011 از سیستم شما در مقابل تمامی حملات و خطرات اینترنتی محافظت می کند. این نرم افزار به صورت اتوماتیک و خودکار نرم افزار های ویروسی را بسته و حتی مانع باز کردن آن ها توسط خود کاربر می شود . در صورتی که نرم افزار موجود در سیستم شما دارای کرم اینترنتی یا سایر بد افزارهای مخرب باشد AVG Internet Security 2011 به راحتی شناسایی کرده و آن را از بین می برد و در واقع در یک جمله می توان گفت هنگام استفاده از AVG Internet Security 2011 هیچ نگرانی در مورد ویروس های کامپیوتری نخواهید داشت.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس , نرم افزار دیوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: avg 2011 , AVG Antivirus Plus Firewall 2011 , download avg 2011 , new antivirus , آنتي ويروس avg , آنتي ويروس اي وي جي , اي وي جي , حذف ويروس , دانلود AVG Antivirus Plus Firewall , دانلود AVG Antivirus Plus Firewall 2011 10 , 0 , 1202 Build 3370 , دانلود برنامه AVG Antivirus Plus Firewall 2011 10 , 0 , 1202 Build 3370 , دانلود ويروس كش , ويروس كش , ويروس كش آپديت ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون دریافت نمایید .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس , نرم افزار دیوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: username و password جدسد ESET Smart Security , بهترین آنتی ویروس و فایروال , دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32 , دانلود آنتی اسپم , دانلود آنتی ویروس nod32 , دانلود آنتی ویروس پرسرعت , دانلود از بین بردن فایلهای جاسوسی , دانلود بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ویستا , دانلود بهترین دیواره آتش , دانلود بهترین فایروال , دانلود بهترین نرم افزار شناسایی Rootkit , دانلود بهترین نرم افزار ضد جاسوسی , دانلود جلوگیری از نفوذ هکرها , دانلود جلوگیری از هک شدن , دانلود دیواره آتش قوی , دانلود سریعترین آنتی ویروس , دانلود شناسایی هکرها , دانلود شناسایی کوکی های مخرب , دانلود فایروال , دانلود فایروال Nod32 , دانلود فایروال قوی , دانلود قویترین آنتی ویروس و فایروال , دانلود قویترین برنامه ضد جاسوسی , دانلود قویترین دیواره آتش , دانلود قویترین فایروال , دانلود نرم افزار ESET Smart Security v4 , 2 , 71 , 2 , دانلود نرم افزار با لينک مستقيم ESET Smart Security v4 , 2 , 71 , 2 , دانلود نسخه نهایی Eset Smart Security , دانلود پیدا کردن برنامه های جاسوسی , دانلود کرک کامل Smart Security , دانلود کنترل نرم افزارهای هک , نسخه نهايي ESET Smart Security ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Firewall ها و دیوارهای آتش امروزه بین اکثر کاربران اینترنت فراگیر شده است و کمتر شخصی وجود دارد که بدون مجهز بودن به یکی از دیوارهای آتش وارد دنیای پر از خطر و حمله ی وب شود و اطلاعات ارزشمند خود را در معرض خطر قرار دهد. شرکت Privacy Ware که در زمینه ی امنیت فعالیت می نماید نسخه ی جدید دیوار آتش خود را با نام Privatefirewall عرضه نموده است. این Firewall قدرتمند تمامی فعالیت های سیستم را زیر نظر میگیرد و از هرگونه حمله به سیستم شما و پخش کرم در سیستم و ورود نرم افزارهای مخرب جلوگیری می نماید. علاوه بر این به هیچ نرم افزاری اجازه ی دسترسی به اینترنت و فعالیت در آن را بدون اطلاع شما نمی دهد بنابر این خیالتان از جانب امنیت سیستم تا حد بالایی راحت خواهد بود. سایر توانایی های این دیوار آتش شامل Block کردن آدرسهای ناخواسته و شناسایی میل های ناشناس و مزاحم و دادن گزارش آنی کار مخفی نمودن شما در اینترنت میباشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار دیوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: PrivateFirewall , برنامه PrivateFirewall , دانلود , دانلود PrivateFirewall , دانلود فایروال سبک و قوی , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار PrivateFirewall , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دیواره آتش سبک و قدرتمند , دیواره آتش قدرتمند , فایروال قوی , نرم افزار PrivateFirewall ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

PC Tools Internet Security یکی از کامل ترین نرم افزارهای امنیتی است که تا به حال عرضه شده است. آنتی ویروسی قدرتمند که می توان آخرین ویروس های رایانه ای را شناسایی کرده و به چشم به هم زدنی تمامی آن ها را حذف نماید مهم ترین قابلیتی است که این بسته امنیتی قدرتمند به خود می بیند.
دیوار آتش ، آنتی اسپم ، مبارزه قدرتمند با جاسوس افزارها سه بخش اصلی دیگر این نرم افزار امنیتی را تشکیل می دهند ؛ هریک از این ابزارها قادرند تا به صورت یک نرم افزار مجزا امنیتی کامل را فراهم آورند. استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار و در عین حال سرعت بالا در اسکن و اجرا یکی از با اهمیت ترین موارد استفاده از این بسته امنیتی و به طور کلی تمامی نرم افزارها امنیتی محسوب می شود.
به روزرسانی های مداوم و البته سریع که تنها با دریافت چند کیلوبایت اطلاعات فراهم می شود باعث خواهد شد تا تمامی کاربران بتوانند از PC Tools Internet Security به سادگی بهره مند شوند. این به روز رسانی ها وقتی معنای واقعی خود را پیدا می کند که این بسته امنیتی از بانک اطلاعاتی قدرتمندی هم بهره ببرد که دقیقا این مورد در مورد PC Tools Internet Security صدق می کند. این بسته امنیتی شامل Spyware Doctor است که یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مبارزه با جاسوس افزارها محسوب شده و جالب است که بدانید این نرم افزار تا به حال ۱۱۰ میلیون بار دانلود شده است . این آمار خیره کننده تنها برای Spyware Doctor است و مطمئنا بسته امنیتی PC Tools Internet Security می تواند به مراتب امنیتی کاملتر را به همراه داشته باشد.

این بسته امنیتی در آزمایشات مختلف از مجلات ، سایت ها و لابراتورهای مختلف توانسته به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی خود را مطرح سازد.


 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار آنتی ویروس , نرم افزار دیوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: PC Tools Internet Security , برنامه PC Tools Internet Security , بسته امنیتی , بسته امنیتی کامل , دانلود , دانلود PC Tools Internet Security , دانلود آنتی ویروس قوی , دانلود دیواره آتش , دانلود دیواره آتش قوی , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , فایروال قوی , نرم افزار PC Tools Internet Security ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

امروزه با وجود هکرها و نفوذ کنندگان به کامپیوتر، حفاظت از سیستم های کامپیوتری در اینترنت به امری ضروری تبدیل شده است. برای جلوگیری هکر ها از دستیابی به اطلاعات شخصی و کامپیوتری کاربران باید از نرم افزارهای حفاظت کننده که از مهمترین آن ها می توان دیواره های آنش را نام برد، استفاده کرد. این نرم افزار ها با کنترل اطلاعات و داده های در حال نقل و انتقال و پرت های سیستم و نظارت بر داده هایی که از طریق پرت ها در حال جابه جایی هستند از سیستم ها حفاظت می کنند. این نرم افزارها با مشاهده اطلاعاتی که در آنها مشخص باشد که چگونه یک هکر قصد نفوذ را دارد، مانع انتقال اطلاعات می شود. Firewall plus نام یک دیوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار امنیتی , نرم افزار دیوار آتش , ,
:: برچسب‌ها: PC Tools Firewall Plus 7 , 0 , 0 , 111 , حفاظت اسان , حفاظت اسان و مطمئن , حفاظت اسان و مطمئن از سیستم شما , حفاظت اسان و مطمئن از سیستم شما با PC Tools Firewall Plus 7 , 0 , 0 , 111 , دانلود نرم افزا با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد